Veelgestelde vragen

Naar welke landen verzenden jullie?

Wij verzenden momenteel binnen heel België, Nederland en Duitsland.

Indien jij in een ander land woont en graag een bestelling wilt plaatsen, neem dan contact op met info@candleboutique.be om de mogelijkheden te bekijken.

Wat moet ik doen als mijn bestelling stuk aankomt?

Het kan al eens gebeuren dat jouw bestelling stuk aankomt. Indien dit het geval is, vragen wij jou om een e-mail te sturen naar info@candleboutique.be waarin je jouw bestelnummer noteert alsook een foto van het kapotte product.

Indien wij het bewijs ontvangen hebben, krijg je de optie om een nieuw product gratis opgestuurd te krijgen of om het bedrag teruggestort te krijgen op jouw rekeningnummer.

Ik heb geen track & trace code ontvangen. Wat nu?

Geen reden tot paniek. Neem contact op met ons via de chatbot of via info@candleboutique.be. 

Wij krijgen bij iedere bestelling een track & trace nummer en zullen je deze zo spoedig mogelijk bezorgen.

Hoe lang duurt de verzending van mijn pakket?

De verzending van jouw pakket hangt voornamelijk af van de postkoerier die jij koos om het pakket te laten leveren.

Gemiddeld bedraagt de levertijd voor adressen in België 1 tot 2 werkdagen na het verwerken van je bestelling en 2-4 werkdagen voor adressen in Nederland en 3 tot 5 werkdagen voor adressen in Duitsland.

Kan mijn gewenst product gepersonaliseerd worden?

Ja, wij kunnen zelf gepersonaliseerde labels maken tegen een kleine vergoeding. Neem hiervoor contact op met ons via de chatbox of via info@candleboutique.be.